【細佬爆濕疹】

👶🏻細佬爆濕疹🤦🏻‍♀️

可能尼排成日係屋企,食多左零食,身體要排毒。本來以為已斷尾嘅濕疹又返嚟。今次仲要成個背脊加pat pat。




全背都是紅腫
MightyPro 兒童益生菌
用了重用的食物瓶,其實用深色玻璃瓶較好


佢8個月時出濕疹,靠我食益生菌,係人奶過比佢。而家大個左,就比兒童益生菌佢直接食。之前見哥哥食,而家終於到佢有得食,開心到佢呢!咁食落有紅莓味好似食糖粉咁,又真係幾好食(攪到我都想食添)。



跟手再調一瓶有乳香、薰衣草和德國洋甘菊精油既濕疹膏,搽係濕疹上面止痕消腫,否則佢拗痕我就大鑊,長手尾。



好彩尼兩招對佢好work,過左兩個幾星期就攪番掂晒。

作為媽媽,有招數係手真係安心啲。唔洗諗睇中醫定西醫,唔洗問老人家用咩古老秘方。最緊要係清楚用既成分,一定天然對身體無害。

That’s the power of NATURE🌲

#大隻細佬其實好敏感 #濕疹都攪得掂 #教我如何不愛它 #媽媽總要有兩度散手

關於「MightyPro 兒童益生菌」可到Oil Sky網站觀看及購買👇🏻

********************************************
歡迎到Oil Sky網店逛逛天然用品:
讚好Facebook 專頁:
我家沒有Model但也有IG
更多艾飛分享文章:


留言

此網誌的熱門文章

【開學芳療精油運用】

【Zoom到眼矇 Zoom到近視加深⁉️】

【放手讓孩子動手做:飲食篇】